NANOPOL - ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОЛИРОВКА И НАНОПОКРЫТИЕ ГлавнаяРегистрацияВход Суббота
11.05.2024
10:20
Приветствую Вас Гість | RSS
МЕНЮ САЙТА
Друзья сайта
  • KDS Луцк
  • Сайт NANOPOL на Украинском
  • Интернет-рынок Луцка
  • Сайт NANOPOL (multilingual)
  • Сайт NANOPOL Карта скидок
  • Сайт C.Quarts
  • КОНТАКТЫ
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    ССЫЛКА ДЛЯ ПЕЧАТИ
      
    Главная » 2012 » Февраль » 12 » Професійна поліровка вашого автомобіля з подальшим нанопокриттям рідким склом виробництва Японії та Кореї.
    00:34
    Професійна поліровка вашого автомобіля з подальшим нанопокриттям рідким склом виробництва Японії та Кореї.
     

    Полірування автомобіля – це видалення дефектів лакофарбового покриття, що виникли в процесі експлуатації чи внаслідок неякісного проведення фарбувальних робіт з метою підвищення декоративних та захисних властивостей лакофарбового покриття.

    Процес полірування умовно розділяють на кілька етапів:

    оцінка покриття та виявлення дефектів;

    видалення грубих дефектів з допомогою шліфпаперу;

    полірування з допомогою абразивної пасти;

    консервація.

    Зараз слід зазначити, що полірування можна віднести до обробки різанням, і кожне наступне полірування зменшує товщину лакофарбового покриття та, згодом, призводить до часткового, а в окремих випадках, і повного видалення фарби чи лаку, що, в свою чергу, тягне за собою необхідність фарбування автомобіля. Тому кожен автовласник, який вирішив самостійно відполірувати автомобіль повинен чітко усвідомлювати усі можливі наслідки.

    На першому етапі слід ретельно оглянути автомобіль. Особливу увагу необхідно приділити подряпинам. Якщо подряпина має глибину, що перевищує товщину шару фарби чи лаку, то полірування вже не допоможе, а лише зробить її більш помітною.

    Наступним етапом є видалення грубих дефектів таких як подряпини, «апельсинова шкірка», різноманітні сторонні включення (піщинки, комахи, тощо). Для цього використовується шліфпапір градації Р1500-Р2500, в окремих випадках навіть від Р1000. На нових автомобілях, де товщина шару лаку мінімальна слід використовувати шліфпапір градації Р3000-Р5000. Останнім часом все ширше застосування знаходять нові абразивні матеріали, які дозволяють механізувати процес видалення грубих дефектів: ABRALON від MIRKA .

    Після цього можна приступати до полірування з допомогою абразивної пасти. Абразивні пасти умовно можна розділити на 3 види: крупноабразивні, середньоабразивні та дрібноабразивні. Процес полірування здійснюється вручну, з допомогою спеціальних серветок чи механічно, з допомогою полірувальної машинки та круга. Полірувальні круги виготовляють, здебільшого, з паралону різної жорсткості залежно від виду пасти для роботи з якою вони призначені та овчини (для високопродуктивної професійної поліровки). На цьому етапі є кілька загальних постулатів порушувати які не варто:

    полірувальні пасти використовувати лише в порядку зменшення абразивності;

    полірувальний круг використовувати лише з пастою одного виду і одного виробника (саме тому круги виробляють різних кольорів);

    перед використанням менш абразивної пасти слід ретельно видалити рештки більш абразивної пасти серветкою, яка призначена для видалення лише пасти одного виду і одного виробника (серветки виробляють також різних кольорів);

    в процесі полірування стежити за температурою поверхні автомобіля, оскільки перегрів провокує зміну кольору фарби чи лаку;

    по завершенні полірування з допомогою абразивної пасти необхідно ретельно видалити залишки пасти не лише з поверхні автомобіля, а й з усіх щілин. Після висихання пасту видалити буде дуже важко.

     

    Останнім часом набувають популярності пасти, що працюють по-різному залежно від способу нанесення.Насправді в процесі полірування існує дуже багато «підводних каменів» і це лише деякі з них. Консервацію здійснюють з метою захистити лакофарбове покриття від негативного впливу навколишнього середовища. Проводиться вона з допомогою безабразивних поліролей на основі синтетичних матеріалів. Використання автошампуней даних виробників також, певною мірою, забезпечує консервацію лакофарбового покриття.

    В завершення цієї статті хочу зазначити, що хоча полірування і відноситься до ремонтного виробництва, але воно дуже сильно відрізняється від інших процесів. Так, скажімо, при капітальному ремонті двигуна чітко прописана послідовність дій, а головне усі розміри з допусками дотримання яких разом з використанням якісних матеріалів забезпечують 100% успіху. В поліруванні ж 90% успіху забезпечується навичками і талантом майстра, що споріднює цей процес з мистецтвом.

    Моїм завданням було не навчити полірувати, чи детально описати технологію, чи, тим більше, розробити технологічну карту, а втримати автовласників від спокуси власноруч відполірувати автомобіль, оскільки в даному випадку існує дуже висока ймовірність завдати шкоди, усунення якої пов’язано зі значними витратами.

    Просмотров: 1532 | Добавил: dasik977 | Рейтинг: 5.0/2
    Всего комментариев: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    ВХОД НА САЙТ
    Логин:
    Пароль:
    ПОИСК
    АРХИВ ЗАПИСЕЙ

    Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz